تولید 300 کیلو قارچ توسط نادمین کارآموزندامتگاه مرکزی استان یزد


یزدفردا :مسئول آموزش مرکز آموزش فنی و حرفه ای حضرت آیت الله خامنه ای استان یزد:تولید 300 کیلو قارچ توسط نادمین کارآموز


مسئول آموزش مرکز آموزش فنی و حرفه ای حضرت آیت الله خامنه ای استان یزد گفت:کارگاه آموزشی پرورش دهنده قارچ دکمه ای با شرکت 14 نفر از نادمین کار آموز در فضای حدود 100 متر مربع ندامتگاه مرکزی یزد برگزار شد که با فعالیت کارآموزان حدود 300 کیلو قارچ دکمه ای تولید شد.


محمد سلطانی اظهار داشت: این کلاس از تاریخ 89.12.24 لغایت 90.2.24 به مدت 150 ساعت در ندامتگاه مرکزی استان یزد برگزار شد که دوره بعدی این کارگاه آموزشی از تاریخ 90.4.14 با شرکت 15 نفر از نادمین برگزار خواهد شد.

وی تصریح کرد: هدف از ارایه این دوره ها اشتغال زایی و آموزش نادمین می باشد که پس از طی دوره های آموزشی تئوری و عملی مدرک درجه 2 پرورش دهنده قارچ دکمه ای به کار آموزان داده می شود.


محمد سلطانی خاطرنشان کرد:برگزاری کلاس آموزشی پرورش ماهیهای آکواریومی از دیگر برنامه های آموزشی مرکز آموزش فنی و حرفه ای شماره یک استان یزد برای ندامتگاه مرکزی است که این دوره در سال گذشته با ارایه 120 ساعت آموزش در فضای کارگاهی 50 متر مربع برگزار شده است.


مسئول آموزش مرکز آموزش فنی و حرفه ای حضرت آیت الله خامنه ای استان یزد در پایان گفت: در سال جاری نیز کلاس آموزشی پرورش ماهیهای آکواریومی با نظارت و آزمون اداره کل آموزش فنی و حرفه ای استان یزد برگزار خواهد شد.

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا